Vivo: Τα πλάνα για να κερδίσει την εμπιστοσύνη των Ελλήνων καταναλωτών

Επιστήμη & Τεχνολογία

Η έμφαση στις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών και η επιλεκτική τοποθέτηση σε συγκεκριμένες κατηγορίες της αγοράς των smartphones είναι δύο από τους πυλώνες πάνω στους οποίους σκοπεύει να βασιστεί η vivo όσον αφορά την παρουσία της στην ελληνική αγορά.

Η vivo είναι ο 5ο μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones παγκοσμίως και τα πρώτα μοντέλα της θα είναι διαθέσιμα στη χώρα μας από τις 23 Μαϊου με τον στόχο να είναι να βρεθεί όσο το δυνατόν πιο γρήγορα μεταξύ των κορυφαίων επιλογών των Ελλήνων καταναλωτών.

Όπως αναφέρει στο CNN Greece, ο Seon-Il Hwang, αντιπρόεδρος της vivo και υπεύθυνος για τους τομείς του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας στην ευρωπαϊκή αγορά, το σλόγκαν της εταιρείας είναι «κάνε το σωστό και κάνε το σωστά». Σύμφωνα με το υψηλόβαθμο στέλεχος της vivo, η εταιρεία δίνει μεγάλη προσοχή στο τι ζητούν οι καταναλωτές και η έμφαση στον τομέα της έρευνας και ανάπτυξης είναι τεράστια.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.