OAEΔapp: 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες στο κινητό σας

Οικονομία

Με τη νέα εφαρμογή ΟAEΔapp, περισσότερες από 40 ηλεκτρονικές υπηρεσίες είναι πλέον στα χέρια του κάθε πολίτη εύκολα, άμεσα και με ταχύτητα. Εντάσσεται δε σε μια συνολική στρατηγική του Οργανισμού, που υλοποιείται τον τελευταίο χρόνο, με στόχο τη σταδιακή ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του με αντίστοιχη μείωση των επισκέψεων στα φυσικά υποκαταστήματα.

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ

Οι ψηφιακές υπηρεσίες του ΟΑΕΔ έχουν μπει στην καθημερινότητα των εργαζομένων, των ανέργων, των επιχειρήσεων, των μαθητών και σπουδαστών, καθώς:

– Μέσα στο 2020, πραγματοποιήθηκαν 4,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές επισκέψεις πολιτών στο μητρώο του ΟΑΕΔ, κάτι που σημαίνει πως αποφεύχθηκαν 4,5 εκατομμύρια αντίστοιχες επισκέψεις στα φυσικά υποκαταστήματα του Οργανισμού.

– Υποβλήθηκαν περισσότερες από 5,5 εκατομμύρια ηλεκτρονικές αιτήσεις σε σχέση με τα 4,7 εκατομμύρια το 2019, μια αύξηση της τάξης του 17%.

– Πραγματοποιήθηκαν πάνω από 4,7 εκατομμύρια ηλεκτρονικές πληρωμές ποσών σε σχέση με το 1,5 εκατομμύριο ηλεκτρονικές πληρωμές το 2019.

– Επίσης, πραγματοποιήθηκαν πάνω από 70 εκατομμύρια ηλεκτρονικές συναλλαγές διαλειτουργικότητας με άλλους φορείς του Δημοσίου, σημειώνοντας αύξηση 135% σε σχέση με το 2019. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο ΟΑΕΔ συνεργάζεται απευθείας με άλλους φορείς του Δημοσίου για την άντληση στοιχείων, πιστοποιητικών ή πληροφοριών, που, μέχρι πρότινος, θα έπρεπε ο ίδιος ο πολίτης να επισκεφθεί τον ΟΑΕΔ, για να τα προσκομίσει.

Μέσω της νέας εφαρμογής ΟΑΕΔapp, παρέχονται από σήμερα υπηρεσίες, όπως:

– Εγγραφή στο μητρώο ανέργων και ανανέωση του δελτίου ανεργίας.

– Αίτηση για επιδοματικές και άλλες κοινωνικές παροχές, όπως το επίδομα ανεργίας, οι παροχές μητρότητας, οι επιταγές βιβλίων/θεαμάτων, κτλ.

– Αίτηση σε προγράμματα κατάρτισης, προεργασίας, πρακτικής άσκησης.

– Ενστάσεις επί απορριπτικών αποφάσεων του Οργανισμού.

– Αίτηση έκδοσης βεβαίωσης χρόνου ανεργίας, που εκδίδεται άμεσα.

– Διαχείριση και άμεση αποστολή βιογραφικού.

– Αναζήτηση σε διαδραστικό χάρτη πληροφοριών για τα υποκαταστήματα ΟΑΕΔ, καθώς και οδηγίες καθοδήγησης για το συγκεκριμένο υποκατάστημα.

– Χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την ιδιότητα του ανέργου.

– Ενημερώσεις προς τους πολίτες για περισσότερες από 80 διαφορετικές υπηρεσίες, συμπεριλαμβανομένων των ιδιαιτέρως σημαντικών διαστημάτων ανεργίας και των ημερομηνιών ανανέωσης του δελτίου ανεργίας σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα.

Ερωτοαπαντήσεις για τη νέα εφαρμογή OAEΔapp

Ακολουθούν χρήσιμες ερωτο-απαντήσεις για τη νέα εφαρμογή του ΟΑΕΔ

1) Τι είναι η νέα εφαρμογή OAEΔapp;

Η νέα εφαρμογή OAEΔapp έχει ως στόχο την ανάπτυξη νέων διαύλων επικοινωνίας με τους συναλλασσόμενους, με σκοπό την απρόσκοπτη, ποιοτικότερη, ευκολότερη και ταχύτερη παροχή των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Οργανισμού, σε συνδυασμό με την καλύτερη δυνατή εμπειρία των συναλλασσόμενων πολιτών.

2) Σε ποιες συσκευές είναι συμβατή;

Σε όλες τις συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets που χρησιμοποιούν λογισμικό android και ios.

3) Πώς γίνεται η λήψη της εφαρμογής και η σύνδεση σε αυτή;

Η λήψη της εφαρμογής γίνεται μέσω των ψηφιακών ιστοτόπων διανομής εφαρμογών για κινητά τηλέφωνα: α) του Google Play και β) του Apple Store.

Οι πολίτες μπορούν να συνδεθούν στην εφαρμογή ΟΑΕΔapp μέσω των προσωπικών τους κωδικών taxisnet και με υποχρέωση χρήσης του ΑΜΚΑ και έτσι αποκτούν πρόσβαση σε μια πληθώρα πληροφοριών και λειτουργιών.

Μετά την πρώτη εγγραφή, παρέχεται και η δυνατότητα εισόδου στην εφαρμογή με τη χρήση βιομετρικών στοιχείων που είναι αποθηκευμένα στη συσκευή.

4) Ποιες ψηφιακές υπηρεσίες μπορεί να αξιοποιήσει ο πολίτης μέσα από την εφαρμογή ΟΑΕΔapp;

Μεταξύ άλλων, οι πολίτες δύνανται να αξιοποιήσουν τις παρακάτω ψηφιακές υπηρεσίες:

– Έκδοση δελτίου ανεργίας

– Ανανέωση δελτίου ανεργίας

– Αίτηση για επιδότηση ανεργίας

– Αίτηση για παροχές μητρότητας

– Αναζήτηση ιστορικού συναλλαγών με τον Οργανισμό

– Υποβολή αιτήσεων για παροχές και προγράμματα, καθώς και ενστάσεων

– Έκδοση βεβαιώσεων και άμεση αποστολή σε e-mail

– Έλεγχος και επεξεργασία βασικών στοιχείων του βιογραφικού

– Ανάρτηση βιογραφικού σε έγκυρο format

– Αποστολή βιογραφικού σε εργοδότες

– Ενημέρωση για τα νέα του ΟΑΕΔ. Διαδραστική αναζήτηση σε ψηφιακό χάρτη όλων των υπηρεσιών του Οργανισμού

– Επικοινωνία με εξειδικευμένο προσωπικό

– Ενημέρωση για τις απαιτούμενες προθεσμίες, μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος ειδοποιήσεων (notifications).

5) Ποιες είναι οι επόμενες ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενταχθούν στην εφαρμογή το προσεχές χρονικό διάστημα;

Ήδη σχεδιάζεται η ενσωμάτωση επιπλέον ψηφιακών υπηρεσιών που θα μπορούσαν να παρέχονται μέσω της εφαρμογής ΟΑΕΔapp.

Η ανακοίνωσή τους θα γίνεται μέσα από το πεδίο των ενημερώσεων στην αρχική σελίδα και με ειδική ειδοποίηση (notification).

Δύο σημαντικές ψηφιακές υπηρεσίες που αναμένεται να ενταχθούν στο αμέσως προσεχές διάστημα στο ΟΑΕΔapp είναι: α) η δήλωση παρουσίας και β) η αίτηση για το πρόγραμμα επιταγών αγοράς βιβλίων.

6) Χρειάζεται ο πολίτης να έχει ειδικές τεχνολογικές γνώσεις για τη χρήση της εφαρμογής;

Όχι. Η εφαρμογή είναι πολύ απλή και εύκολη για το χρήστη, ακολουθεί τη λογική των ήδη παρεχόμενων e-services του Οργανισμού και χρειάζεται μόνο απλές γνώσεις χειρισμού εφαρμογών κινητών τηλεφώνων.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *