H παράπλευρη παρενέργεια μιας υποψηφιότητας Grammy – Τι έδειξε έρευνα

Ελλάδα

Τι συμβαίνει όταν ένας καλλιτέχνης κερδίζει ένα βραβείο Grammy; Αμέσως μόλις σκουπίσει τα δάκρυα συγκίνησης και ευχαριστήσει τη μαμά του, το επόμενο βήμα είναι να αναμένει ότι θα πουλήσει πολύ περισσότερους δίσκους.

Ενδεικτική είναι η παγκόσμια επιτυχία του άλμπουμ Adele 21, το οποίο μετά το βραβείο που κέρδισε το 2012 είδε μια αύξηση της τάξης του 207% στις πωλήσεις του.

Η νίκη δίνει επίσης πλεονέκτημα όσον αφορά στην αναγνωρισιμότητα, σύμφωνα με CEO της Recording Academy, Χάρβεϊ Μέισον Τζ.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.