Bridgerton: Ποτέ ξανά μία σειρά εποχής δεν επηρέασε τόσο τον τρόπο που ντυνόμαστε

Ελλάδα

Η νέα, τηλεοπτική παραγωγή του Netflix δεν είναι μόνο No1 trending στη δημοφιλή πλατφόρμα αλλά και πρώτη επιλογή για στυλιστική έμπνευση σε γυναίκες από όλο τον πλανήτη.

Δεν είναι η πρώτη φορά που το τηλεοπτικό κοινό ταυτίζεται με ένα δράμα εποχής. Από το «Downton Abbey» μέχρι ταινίες όπως οι «Μικρές Κυρίες» και το «Jane Eyre» μας έχουν κάνει πολλές φορές να αναρωτηθούμε αν ο τρόπος γραφής της Charlotte Bronte και της Louisa May Alcott είναι πραγματικά τόσο επίκαιρος έως σήμερα ή αν η ανάγκη μας για λίγο old fashion ρομαντισμό υπερνικάει τις μη αντιστοιχίες ανάμεσα στον 19ο αιώνα και το σήμερα. Το «Bridgerton», όμως, η νέα σειρά του Netflix, φαίνεται πως δίνει μία λιγότερο «αιθέρια» προσέγγιση στη ζωή των γυναικών εκείνης της εποχής βάζοντας στο επίκεντρο τόσο τις ερωτικές τους συνήθειες» όσο και το γενικότερο lifestyle τους.

Aυτό ίσως εξηγεί το γεγονός πως ξαφνικά όλες βρίσκουμε λίγο πιο δελεαστικό το να αγοράσουμε ένα φόρεμα με φουσκωτά μανίκια (aka puff sleeve dress) ή ένα ζευγάρι κρεμαστά σκουλαρίκια με ημιπολύτιμους λίθους. Σύμφωνα με το Lyst, την πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης για ρούχα, αξεσουάρ και θέματα μόδας, το κοινό που ψάχνει να αγοράσει αναγεννησιακούς κορσέδες τους τελευταίους μήνες έχει αυξηθεί κατά 123%! Μπορεί η σειρά, η οποία τοποθετείται χρονικά κάπου στο 1813 σύμφωνα με την πλοκή της, να έχει πολλές ιστορικές ανακρίβειες σε ό,τι αφορά την αναπαράσταση των γεγονότων αλλά έχει ένα hype που δείχνει τη συγκεκριμένη περίοδο εντελώς «εκμοντερνισμένη».

«Δεν μιλάμε για το 1813 και τη Jane Austen, για μπεζ φορέματα και cream μπότες», δήλωσε η σχεδιάστρια των κοστουμιών της σειράς, Ellen Mirojnick, στο περιοδικό «Town & Country». «Αντ ‘αυτού, θέλαμε να δημιουργήσουμε κάτι φρέσκο, νέο και φιλόδοξο που δείχνει ότι η μόδα είναι πιο σχετική από ό,τι πιστεύουμε και έχει στενή σχέση με την περίοδο της Αντιβασιλείας (1714-1830)», εξήγησε η γνωστή ενδυματολόγος.

Χάρη σε αυτήν τη σύγχρονη προσέγγιση των κοστουμιών εποχής τα fashion trends που εμφανίζονται στη σειρά «περνάνε» με επιτυχία στη συνείδηση των καταναλωτών. «Βλέπουμε τους αγοραστές να αγκαλιάζουν τις τάσεις του 19ου αιώνα», λέει στην εφημερίδα «Daily Telegraph» η Priyanka Patal, διευθύντρια συναλλαγών του site αγοροπωλησιών, eBay. «Kορσέδες, φουσκωτά μανίκια, μεταξωτά γάντια και στέκες μαλλιών, πράγματα που μπορεί να μην τόσο χρηστικά στην καθημερινότητά μας, φαίνεται ξαφνικά να είναι ποθητά από γυναίκες σε κάθε γωνιά της γης», τονίζει η Patal.

Σύμφωνα με το Lyst η αναζήτηση για embellished αξεσουάρ μαλλιών έχει αυξηθεί στο 49%, και βρετανικά brands όπως «Simone Rocha» και «Shrimps» καλούνται να προσαρμόσουν πάνω στα handpieces τους πέρλες και παρουσιάσουν εκκεντρικά σκουλαρίκια με πολύχρωμες πέτρες. Τα «nap dresses» (βαμβακερά φορέματα που θυμίζουν νυχτικά) έχουν γίνει επίσης πολύ δημοφιλή ανάμεσα στο αγοραστικό κοινό, όπως και οι κορσέδες. Οι τελευταίοι μπορεί να είναι κληροδότημα της Βικτωριανής εποχής αλλά στη σειρά παρουσιάζονται με τόσο αισθησιακό τρόπο που κάνεις δεν στέκεται στην ιστορική ανακρίβεια. Τα tops από δαντέλα έχουν παρουσιάσει, επίσης μία αύξηση του 37% στο eBay και τα παστέλ χρώματα, παρόλο που δεν θεωρούνται τάση για τον φετινό χειμώνα, διανύουν τη δική τους «περίοδο δόξας».

Το «Βridgerton» είναι μία σειρά-απόδειξη πως η μόδα δεν χωράει σε χρονικά κλισέ και δεν υποκύπτει σε στερεότυπα. Οι τάσεις διαμορφώνονται και εξελίσσονται με βασικό κριτήριο τη φαντασία και την εφευρετικότητά μας και πάντα υπάρχει λίγος χώρος για μία εξτρά δόση ρομαντισμού, ακόμα και στο «μουδιασμένο», μέχρι στιγμής, 2021.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *