Brembo Upgrade Racing φρένα για όλους τους σπορ αναβάτες

Auto


Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2022, 14:30

Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

Οι εμπλεκόμενοι στους αγώνες Superbikes γνωρίζουν πολύ καλά ότι πριν ψάξουν τρόπους για να αυξήσουν την απόδοση του κινητήρα πρέπει πρώτα βελτιώσουν την απόδοση του συστήματος πέδησης.

Ο λόγος είναι προφανής: ακόμη και τα συστήματα φρένων με τις καλύτερες επιδόσεις έχουν σημαντικά περιθώρια βελτίωσης με την χρήση των προϊόντων της σειράς Brembo Upgrade Racing. Αντλώντας έμπνευση από την εμπειρία της στα MotoGP, η Brembo δημιούργησε την ακτινική αντλία εμπρός φρένου R19RCS Corsa Corta, για χρήση σε μοτοσυκλέτες παραγωγής από σπόρ αναβάτες είτε στο δρόμο είτε στην πίστα.

Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του είναι ότι ο αναβάτης μπορεί να ρυθμίσει το σημείο που ξεκινάει το φρενάρισμα σε 3 διαφορετικά επίπεδα, αποφασίζοντας πότε το σύστημα πέδησης πρέπει να αρχίσει να ασκεί πίεση στους δίσκους ανάλογα με το δικό τους στυλ οδήγησης, τον δρόμο ή τις καιρικές συνθήκες. Οι monobloc ακτινικές τετραέμβολες δαγκάνες φρένου GP4RS της Brembo είναι κατασκευασμένες με μηχανουργική επεξεργασία ενός μπλόκ αλουμινίου με αποτέλεσμα χαμηλότερο βάρος και εξαιρετική στιβαρότητα.

Η εμπνευσμένη από τις δαγκάνες MotoGP σχεδίαση με μικρές ψύκτρες και γέφυρες ενίσχυσης που βοηθάνε στην καλύτερη ψύξη και την στιβαρότητα της δαγκάνας. Οι δαγκάνες GP4RS έρχονται εξοπλισμένες με τακάκια sintered της Brembo για χρήση στο δρόμο άλλα είναι σχεδιασμένες να δέχονται και τα τακάκια Z04 που φοράνε οι αγωνιστικές superbike μοτοσυκλέτες.

Τελευταίο άλλα εξίσου σημαντικό κομμάτι της βελτίωσης των φρένων οι δίσκοι. Μέσα στην πίστα το πρόσθετο βάρος μετράει πάρα πολύ γιατί αυξάνει τους χρόνους ανά γύρο. Για το λόγο αυτό, όλο και περισσότεροι αναβάτες επιλέγουν δίσκους φρένων PISTABASSA της Brembo που παρά το ότι έχουν μεγαλύτερο πάχος για αντοχή είναι ελαφρύτεροι από τους συμβατικούς δίσκους. Είναι ελαφρύτεροι γιατί το κεντρικό κομμάτι (η φλάντζα) είναι από αλουμίνιο και γιατί το ενεργό στο φρενάρισμα ατσάλινο μέρος έχει περιοριστεί ακριβώς στην διάμετρο που πατάνε τα τακάκια.


Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 22 Σεπτεμβρίου 2022, 15:10

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.