Όμιλος Olympia: Επένδυση 50 εκατ. ευρώ στο Public

Οικονομία

Μία νέα σελίδα δείχνει να ξεκινά για το Public μετά την ανακοίνωση της επένδυσης 50 εκατ. ευρώ από τον όμιλο Olympia στη γνωστή αλυσίδα, η οποία μετεξελίσσεται σε όμιλο και αυτή.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η επένδυση της Olympia θα έχει ως αποτέλεσμα να κατέχει πλέον το 98% του κοινοπρακτικού σχήματος Public-MediaMarkt στην Ελλάδα και την Κύπρο, ενώ η MediaSaturnHolding θα παραμείνει μέτοχος με ποσοστό μόλις 2%.

Το πλάνο περιλαμβάνει την επιτάχυνση της οργανικής ανάπτυξης του Public με τη διεύρυνση του προϊοντικού μείγματος στο ενοποιημένο δίκτυο των 70 φυσικών καταστημάτων, αλλά και επενδύσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και στο εξειδικευμένο marketplace που λειτουργεί. Στην ανακοίνωση σημειώνεται ότι μετά από δύο χρόνια στενής συνεργασίας, το Public αξιοποιεί την εμπειρία της MediaMarkt, προκειμένου να προσφέρει μια ολοκληρωμένη πρόταση στον τομέα των οικιακών συσκευών, επιπλέον των μοναδικών επιλογών πολιτισμού και τεχνολογίας για τις οποίες ξεχωρίζει. Σημειώνεται δε πως στα επόμενα χρόνια, η εταιρεία θα φέρει στην αγορά μια σειρά από επιπλέον ψηφιακές υπηρεσίες που θα ενισχύσουν την εμπειρία και την αξία που φέρνει το brand Public στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *