Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2022: Στη μνήμη της οδηγού αγώνων regularity Ανθή Χατζηνικολάου

Auto

Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης

Ο αγώνας που ξεκίνησε το Σάββατο (19/11) και τελείωσε την Κυριακή 20 Νοεμβρίου, πέρασε στην ιστορία. Το Χειμερινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ 2022 δεν ήταν μόνο άρτια οργανωμένο. Είχε και ένα συμβολικό χαρακτήρα. Ο αγώνας ήταν αφιερωμένος στην πρόσφατα εκλιπούσα Ανθή Χατζηνικολάου, η οποία ήταν οδηγός αγώνων regularity, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων και ταμίας σε παρελθόντα Δ.Σ. της ΦΙΛΠΑ και αριστίνδην μέλος του παρόντος Διοικητικού Συμβουλίου. Μάλιστα το εξώφυλλο του Roadbook, απεικόνιζε την αγαπημένη της Alfa Romeo σε περασμένη εκδήλωση του Ράλλυ ΦΙΛΠΑ.

Το Σάββατο 19/11 ο καιρός ήταν ευτυχώς καλός. Τα 63 πληρώματα συγκεντρώθηκαν  στο Αλεξάνδρειο Συνεδριακό Κέντρο, στο Λουτράκι. Χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες την Classic Regularity με Μ.Ω.Τ. έως 50χλμ/ώρα και την Touring με λιγότερα χιλιόμετρα και χαμηλότερες Μ.Ω.Τ. Ο αγώνας για το πρώτο πλήρωμα  ξεκίνησε στις 10:00 το πρωί  και οι συμμετέχοντες κατευθύνθηκαν για την πρώτη ειδική διαδρομή ακριβείας στον Όσιο Πατάπιο και συνέχεια για τη δεύτερη ειδική του Λουτρακίου, όπου έδωσε μια γεύση στα πληρώματα για το τι θα επακολουθήσει. 

Πέρασαν από τη Διώρυγα του Ισθμού και τα πληρώματα κατευθύνθηκαν για τις υπόλοιπες τέσσερις ειδικές, μέσα στα αμπέλια της Νεμέας και τη Στυμφαλία όπου έγινε η πρώτη ανασυγκρότηση στο Μεσινό.

Μέχρι εκείνη τη στιγμή η μάχη για τη πρώτη θέση της γενικής, στην κατηγορία Classic Regularity, ήταν ανάμεσα στους έμπειρους Κατσαούνη – Μανσόλα με το γνωστό κόκκινο VW Golf, Διαμαντόπουλο – Πιπέρο με το μαύρο δεύτερης γενιάς VW Golf GTi και τους Βούλγαρους Andonov – Andonova οι οποίοι με το βαρύ Volvo 144 ήταν η έκπληξη του αγώνα.Ακολούθησαν σε απόσταση αναπνοής τους πρωτοπόρους ενώ ακολουθούσαν άλλα πέντε πληρώματα.

Στην κατηγορία Touring οι Ε. Φίλης – Ξηρός με Jaguar E-Type έδειξαν πως είχαν «κλειδώσει» την πρώτη θέση της κατηγορίας τους και ότι κανείς δεν θα τους απειλήσει.  

Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα άρχισε να βρέχει. Τα πληρώματα κατευθύνθηκαν προς τη Λίμνη Λάδωνα και τα γραφικά Λαγκάδια, με τέσσερις ακόμα ειδικές, που οδηγούσαν στη Βυτίνα για τον τερματισμό της πρώτης ημέρας έπειτα από συνολικά 270χλμ, ενώ στα αποτελέσματα δεν είχε αλλάξει κάτι και η δεύτερη ημέρα θα έκρινε για τα καλά τον αγώνα. 

Κυριακή  20 Νοεμβρίου: Στο δεύτερο και τελευταίο σκέλος του αγώνα ο καιρός ήταν χειμωνιάτικος. Τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν για τις τέσσερις εναπομένουσες ειδικές διαδρομές, με μια γρήγορη ενδιάμεση στάση στο Λιμποβίσι . Η  μάχη μεταξύ των τριών πρώτων έγινε εντονότερη με εναλλαγές στη πρώτη θέση, η οποία κρίθηκε στα 23 χιλιόμετρα της τελευταίας ειδικής, υπέρ των Διαμαντόπουλου – Πιπέρου.

Παρά την επίθεση που έκαναν οι Andonov – Andonova, δεν κατάφεραν να τερματίσουν πρώτοι. Αρκέστηκλαν στη 2η θέση ενώ στην 3η θέση τερμάτισαν οι Κατσαούνη – Μανσόλα .

Στην κατηγορία Touring η πρώτη θέση παρέμεινε στους Φίλη-Ξηρό με τους Καουτσκή – Σουραλή και Μαζαράκη-Μαζαράκη να ακολουθούν.

Ο αγώνας ολοκληρώθηκε στη Βυτίνα, όπου ακολούθησε το γεύμα και η τελετή απονομής στους διακριθέντες, ενώ τιμήθηκαν εκ μέρους της λέσχης ΠΑ.Σ.Χ.Α. και δύο πληρώματα στη μνήμη της Ανθής Χατζηνικολάου. Το πλήρωμα Λακασάς – Μουστάκας, που εκπροσωπούσαν τη λέσχη AC3, είχαν την καλύτερη επίδοση στην Classic Regularity αλλά ήταν εκτός συναγωνισμού.

Η εκδήλωση χαρακτηρίστηκε από τις πολυάριθμες συμμετοχές, με αρκετά νέα πληρώματα, ενώ τα υπέροχα φθινοπωρινά Αρκαδικά τοπία και η γραφική και φιλόξενη Βυτίνα έδωσαν έναν ιδιαίτερο τόνο στην εκδήλωση.

Η αγωνιστική λέσχη ευχαρίστησε για την ευγενική χορηγία τους συντελεστές της εκδήλωσης, τους υποστηρικτές και χορηγούς, Δήμο Λουτρακίου, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμο Γορτυνίας, Voyager, Interamerican και τα μπισκότα Παπαδοπούλου!

 

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *