Σούπερ μάρκετ: Σε ποια προϊόντα έβαλαν «φρένο» στις αγορές τους οι καταναλωτές

Οικονομία

Η επίδραση της ακρίβειας και των πληθωριστικών πιέσεων στις αγορές των καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ αποτυπώνεται και στα στοιχεία των πωλήσεων του πρώτου μήνα του 2023 ενώ την ίδια στιγμή συνεχίζει να αυξάνεται το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων ΙRI για τον Ιανουάριο του 2023 η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία έφτασε το 7%, οι πωλήσεις σε όγκο μειώθηκαν κατά 2,5% ενώ κατά 9,8% αυξήθηκαν οι τιμές σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα πέρσι.

Τη μεγαλύτερη υποχώρηση στον όγκο πωλήσεων εμφάνισε η κατηγορία των τροφίμων με 2,9% ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι πτωτική τάση καταγράφηκε σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες τροφίμων εκτός από τα μη αλκοολούχα και τα αλκοολούχα ποτά που είχαν αύξηση κατά 2,4% και 1,9% αντίστοιχα.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *