Σε νέες υπηρεσίες ετοιμάζεται να επεκταθεί η Sleed

Επιστήμη & Τεχνολογία

Οι περαιτέρω επενδύσεις σε υποδομές, η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, αλλά και η διατήρηση του ιδιαίτερα υψηλού ρυθμού ανάπτυξης περιλαμβάνονται στα πλάνα της Sleed για το 2021, μίας από τις μεγαλύτερες και ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα.

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, η Sleed από την αρχή της λειτουργίας της παρουσιάζει εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενώ το 2020 έκλεισε με την εταιρεία να αριθμεί περισσότερους από 80 εργαζόμενους και 250 πελάτες, έχοντας διπλασιάσει το ανθρώπινο δυναμικό της σε σχέση με το 2017. Την περασμένη χρονιά η εταιρεία κατέγραψε αύξηση εσόδων της τάξεως του 25%. Όπως επισημάνθηκε, η εταιρεία διαχείριστηκε το 2020 ένα ποσό διαφημιστικής δαπάνης το οποίο ανήλθε στα 13 εκατ. ευρώ. Για το 2021, η διοίκηση της Sleed εκτιμά ότι ο ρυθμός ανάπτυξης θα κινηθεί στα επίπεδα του +30%.

Η Sleed ιδρύθηκε το 2010 από τον Στέλιο Ηλιάκη και τον Ευάγγελο Κοτσώνη και είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο του digital marketing στην Ελλάδα. Προσφέρει ένα ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών, που συνδυάζουν το marketing με την τεχνολογία, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες των επιχειρήσεων και τον τρόπο με το οποίο προσεγγίζουν την αγορά.

«Τα τελευταία χρόνια είδαμε τις ελληνικές επιχειρήσεις να ασχολούνται με τον χώρο του e-business και του digital marketing και να επενδύουν σε αυτόν. Από την πλευρά μας, επιδιώκουμε να προσφέρουμε ένα όσο το δυνατόν πιο πλήρες πακέτο υπηρεσιών, που περιλαμβάνει τους τομείς της διαφήμισης και του web development, αλλά και υπηρεσίες δημιουργίας περιεχομένου και συμβουλευτικής», σημείωσε ο Στέλιος Ηλιάκης, συνιδρυτής και γενικός διευθυντής της Sleed.

Στα πλάνα της Sleed για το 2021 περιλαμβάνεται κατ’ αρχήν η ανάπτυξη νέων υποδομών, όπως είναι η δημιουργία studio για παραγωγή virtual και εξειδικευμένου περιεχομένου, η ενίσχυση των τεχνολογικών δυνατοτήτων της εταιρείας, αλλά και η επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοτήτων, όπως είναι η above the line επικοινωνία.

Το πελατολόγιο της Sleed περιλαμβάνει επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και από διαφορετικούς κλάδους. Ενδεικτικά, μεγάλες εταιρείες και brands, όπως είναι οι Vodafone, Toyota, Frezyderm, MSD, BSB, KFC, Wurth, Heron και Bodytalk, αλλά και μεγάλα e-shops όπως η CosmosSport, το Praktiker και το Spitishop, καθώς και μικρότερες επιχειρήσεις, οργανισμούς και brands. Κοινό χαρακτηριστικό του πελατολογίου της Sleed, όπως επισημανθηκε είναι ότι πρόκειται για εταιρείες με υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης, οι οποίες επιθυμούν να αξιοποιήσουν τις υπηρεσίες που προσφέρει ένα digital agency.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *