Πώς τα δεδομένα της νέας πραγματικότητας έφεραν περισσότερη ασφάλεια στις κατ’ οίκον παραδόσεις

Life

Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η πανδημία άλλαξε σημαντικά τον τρόπο που πραγματοποιούμε τις αγορές μας και σε πολλές περιπτώσεις, τις αγοραστικές μας συνήθειες. Ξαφνικά, όλοι μας στραφήκαμε στο διαδίκτυο προκειμένου να φέρνουμε εις πέρας τις υποχρεώσεις μας και δη, να κάνουμε την καθημερινότητά μας πιο άνετη και ασφαλέστερη.

Είτε επρόκειτο, λοιπόν, για τις αγορές μας από το σούπερ-μάρκετ, είτε για τα ημερήσια γεύματά μας ή για τα ρούχα και τα υποδήματά μας, η παρουσία μας στα φυσικά καταστήματα δεν αποτελεί πλέον τον «κανόνα». Αντιθέτως, ό,τι θέλουμε και έχουμε ανάγκη, έρχεται πλέον στις πόρτες μας με ένα «κλικ» από τον ηλεκτρονικό μας υπολογιστή ή το άγγιγμα της οθόνης των smartphones μας.

Κάθε άλλα παρά τυχαίο είναι, λοιπόν, το γεγονός ότι οι κατ’ οίκον παραδόσεις έχουν αυξηθεί σημαντικά από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα. Να αναφέρουμε απλώς ότι σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα, τρεις στους τέσσερις Έλληνες δηλώνουν ότι έχουν αλλάξει τον τρόπο που ψωνίζουν, ενώ το 59% αναφέρει ότι επισκέπτεται λιγότερο συχνά τα φυσικά καταστήματα. Όπως όλα δείχνουν δε, αυτή η στροφή στο e-commerce και τις κατ’ οίκον παραδόσεις, ήρθε για να μείνει.

Λαμβάνοντας υπόψη μας όλα τα παραπάνω στοιχεία, ωστόσο, εύλογα προκύπτει και ένα καίριο ερώτημα: Τι γίνεται με τις παραδόσεις αγαθών και δη, τις αστικές;

Προτεραιότητα για τις εταιρείες η προσοχή στην ασφάλεια

Οι αλλαγές που έφερε στην καθημερινότητά μας η πανδημία, έκαναν πολλές εταιρείες να βρεθούν αντιμέτωπες με μια «εκρηκτική» ζήτηση αγαθών και κατά συνέπεια, με την αύξηση της συχνότητας των κατ’ οίκον παραδόσεων και των διανομών, σε καθημερινή βάση. Πάνω από όλα όμως, τα νέα δεδομένα στη ζωή μας έκαναν πολλές εταιρείες να αναλογιστούν το θέμα της ασφάλειας των υπαλλήλων τους.

Πράγματι, πολλές είναι οι εταιρείες οι οποίες το τελευταίο διάστημα πήραν την απόφαση να στραφούν σε περισσότερο καινοτόμες λύσεις, με σκοπό να είναι σίγουρες για την άμεση και απρόσκοπτη παράδοση των προϊόντων τους και κυρίως, να προστατεύσουν τους υπαλλήλους τους από ατυχήματα. Και αυτό γνωρίζοντας, μεταξύ άλλων, πως φροντίζοντας περισσότερο για το προσωπικό τους, μεριμνούν ταυτόχρονα και για τις ίδιες, μιας και καλύτερες και ασφαλέστερες παραδόσεις σημαίνει και μεγαλύτερο όφελος για εκείνες.

Προκειμένου να κάνουν την αρχή, λοιπόν, σε μία ασφαλέστερη καθημερινότητα στις παραδόσεις αγαθών, οι περισσότερες εταιρείες στράφηκαν στα οχήματα μεταφοράς εμπορευμάτων που χρησιμοποιούν οι υπάλληλοί τους. Και όσον αφορά στα πλέον ασφαλή, οικονομικά και εύκολα στη χρήση οχήματα παραδόσεων προϊόντων και διανομών, το νέο MyΜoover της Piaggio, κάνει τώρα τη διαφορά.

Από την άνεση στην ικανότητα φόρτωσης και τη συνδεσιμότητα

Τι ακριβώς είναι το MyΜoover και γιατί έχει καταφέρει να ξεχωρίσει ήδη στον τομέα των υπηρεσιών διανομής αγαθών; Πρόκειται ουσιαστικά για ένα σκούτερ το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για παραδόσεις αγαθών και προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό χαρακτηριστικών, ειδικά για τους επαγγελματίες που ασχολούνται με παραδόσεις ή διανομές. Το στοιχείο-«κλειδί», ωστόσο, αναφορικά με το νέο αυτό σκούτερ της Piaggio, έχει να κάνει με την ασφάλεια και την άνεση που παρέχει, σε όσους το χρησιμοποιούν.

Πιο αναλυτικά, χάρη στους τρεις τροχούς του και την απουσία σταντ για στάθμευση, θέτει την ασφάλεια σε άλλο επίπεδο, ενώ την ίδια ώρα λόγω της κλίσης του φορτίου, το οποίο ακολουθεί τις κινήσεις του οδηγού σαν να ήταν συνεπιβάτης, η οδήγηση έρχεται φυσικά και είναι εύκολη, όπως ενός δίτροχου σκούτερ. Στα πλεονεκτήματά του περιλαμβάνεται, επίσης, το γεγονός ότι χάρη στην εμπρόσθια σχάρα, το πίσω κουτί και τους τρεις τροχούς που διαθέτει, η ικανότητα φόρτωσης είναι κατά 80% μεγαλύτερη από εκείνη ενός δίτροχου οχήματος και δη, ασφαλέστερη.

Όλα αυτά ενώ προσφέρει πολλές και καινοτόμες επιλογές συνδεσιμότητας, στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό στις μέρες μας. Να υπογραμμίσουμε απλώς ότι το Mymoover συνδέεται με μία κεντρική μονάδα που συλλέγει δεδομένα τηλεματικής για ανάλυση και επεξεργασία για την υποστήριξη της διαχείρισης του οχήματος, ενώ σε περίπτωση ατυχήματος, ενεργοποιείται άμεσα μια διαδικασία διάσωσης.

Όσο για την ικανότητα φόρτωσης, να σημειωθεί πως εκτός από το πίσω κουτί χωρητικότητας 261 λίτρων και 60 κιλών βάρους, η μπροστινή του σχάρα έχει ικανότητα φόρτωσης 20 επιπλέον κιλών, ενώ η κεντρική τσάντα στο εσωτερικό της ποδιάς, μπορεί να μεταφέρει άλλα πέντε κιλά εμπορευμάτων. Με λίγα λόγια, έχουμε να κάνουμε με ένα μικρό κατάστημα εν κινήσει.

Ασφάλεια, άνεση, μεγάλη ικανότητα φόρτωσης, ευκολία στη χρήση και συνδεσιμότητα. Αυτά είναι τα στοιχεία-«κλειδιά» που κάνουν, δίχως αμφιβολία, τη διαφορά σε ό,τι έχει να κάνει με τις κατ’ οίκον παραδόσεις και τις διανομές αγαθών στη νέα πραγματικότητα και δη, στην εποχή της ψηφιακής τεχνολογίας.

Το σίγουρο είναι πως δεν μας εκπλήσσει το γεγονός ότι για μία ακόμη φορά, η καινοτομία που ξεχωρίζει στον χώρο των διανομών, μας έρχεται από την Piaggio, το brand που εδώ και πολλές δεκαετίες γράφει ιστορία στον τομέα των μεταφορών. Από το πρώτο APE το 1948 μέχρι το CIAO PORTER το 1970 και από το LIBERTY DELIVERY το 2000 μέχρι το Mymoover το 2021, που ήρθε να αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων, προσφέροντας στις σύγχρονες επιχειρήσεις μία ολοκληρωμένη λύση μεταφορών και παραδόσεων αγαθών.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *