Πώς να επιλέγετε υγιεινά οστρακοειδή και ψάρια

Υγεία

Τα θαλασσινά αποτελούν κομμάτι μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής και πρέπει να τα εντάσσουμε στη διατροφή μας.

Τα ψάρια θεωρούνται η «πιο υγιεινή» πηγή ζωικής πρωτεΐνης καθώς έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε άπαχη πρωτεΐνη, υγιή λίπη (ωμέγα-3) και άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά.

Και τα οστρακοειδή (όπως γαρίδες, καβούρια, στρείδια, μύδια, χτένια κ.λπ.) είναι ιδιαίτερα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα όπως ο ψευδάργυρος, το μαγνήσιο, το σελήνιο και το Β-12.

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

Ακολουθήστε το Newsbomb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο Newsbomb.gr



Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.