Οι γεύσεις που περνούν από χέρι σε χέρι και από γενιά σε γενιά εδώ και 100 χρόνια

Οικονομία

Αν ανακαλέσουμε μερικές από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μας, θα καταλάβουμε πως αυτό που τις κρατά ζωντανές στο πέρασμα του χρόνου, είναι ο τρόπος με τον οποίο έχουν μετουσιωθεί από αισθήσεις σε μνήμες. Ο γνώριμος ήχος μίας κλειδαριάς που γυρίζει, η φιλόξενη μυρωδιά από την κουζίνα της γιαγιάς, η εικόνα μίας συσκευασίας μπισκότων που μας ξυπνά αναμνήσεις ανεμελιάς, είναι ό,τι πιο πολύτιμο κουβαλάμε, καθώς μεγαλώνουμε. Διότι είναι τα στοιχεία που μας βοηθούν να επιστρέφουμε, έστω και νοητά ή προσωρινά, σε ανθρώπους και μέρη που έχουμε αγαπήσει.

Κατά κάποιον τρόπο είναι τα στοιχεία που αποτελούν κομμάτι μίας προσωπικής αλλά και μίας κοινής και μεγαλύτερης ιστορίας, η οποία συνδέει κάθε ελληνική οικογένεια. Πρόκειται για μία κληρονομιά από ήχους, γεύσεις, εικόνες, υφές και αρώματα, η οποία βασίζεται στις διαχρονικές αξίες της ελληνικής οικογένειας και έχει καταφέρει να παραμείνει αναλλοίωτη, περνώντας από γενιά σε γενιά. Και μέσα σε αυτόν τον πλούσιο «θησαυρό» συγκαταλέγονται οι διαχρονικές απολαύσεις που φέρουν την επωνυμία «Παπαδοπούλου», τα αγαπημένα ελληνικά προϊόντα που βρίσκονται πάντα δίπλα μας εδώ και 100 χρόνια, κάνοντας ακόμη πιο ξεχωριστή κάθε στιγμή της ημέρας και μετατρέποντας όλη την Ελλάδα σε μία μεγάλη οικογένεια.

Αλήθεια, πώς πέρασαν τόσο γρήγορα 100 χρονιά σαν να ήταν μια στιγμή; Πώς μέσα σε 100 χρόνια μία επωνυμία κατάφερε να θεωρείται συνώνυμη της ποιότητας και της αυθεντικότητας, δημιουργώντας μία αξιοσημείωτη ιστορία, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ιστορία του τόπου μας;

Μία δυνατή σχέση εμπιστοσύνης που μοιραζόμαστε εδώ και έναν αιώνα

Για να διαπιστώσουμε τι είναι αυτό που κάνει την εταιρεία Παπαδοπούλου να παραμένει εδώ και έναν αιώνα στην «κορυφή» του κλάδου της μπισκοτοποιίας, αρκεί να αναλογιστούμε ποια είναι η σχέση που έχει δημιουργήσει με το καταναλωτικό κοινό όλα αυτά τα χρόνια. Και αν υπάρχει μία λέξη που να περιγράφει απόλυτα αυτήν τη μακροχρόνια, δυνατή σχέση, αυτή είναι σίγουρα η λέξη «εμπιστοσύνη». Ακριβώς επειδή από την εμφάνισή της, πίσω στο μακρινό 1922, μέχρι σήμερα, εκατό χρόνια μετά, καταφέρνει να αφουγκράζεται απόλυτα τις ανάγκες του κοινού και να τις καλύπτει με ποιοτικές και αξιόπιστες προτάσεις, οι οποίες κάνουν ακόμη πιο απολαυστική την καθημερινότητά μας, έχει εξασφαλίσει μία ηγετική θέση στην αγορά.

Με λίγα λόγια, δεν επαναπαύεται στους διαχρονικούς κωδικούς που έχουμε αγαπήσει, αλλά μελετάει σε βάθος και κατανοεί τις σύγχρονες διατροφικές τάσεις, προσφέροντας συνεχώς νέα προϊόντα που αξίζουν μία θέση στη διατροφή μας. Φυσικά, σε αυτά τα προϊόντα συγκαταλέγονται οι Φρυγανιές Χωριάτικες, οι Στρογγυλές Φρυγανιές και οι φρυγανιές Goldies, οι οποίες πλέον φέρουν τη νέα επωνυμία «Φρυγανιές Παπαδοπούλου». Το ίδιο και τα αγνά προϊόντα υψηλής θρεπτική αξίας, όπως οι μπάρες δημητριακών Digestive, τα Πολυδημητριακά, το χωριάτικο ψωμί σε φέτες «Χωριανό», το «Αρχαία Σπορρά» με δίκοκκο σιτάρι και η νέα οικογένεια προϊόντων «ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΧΩΡΙΣ ΓΛΟΥΤΕΝΗ». Ας μην ξεχνάμε επίσης πως η εταιρεία Παπαδοπούλου ήταν η πρώτη που κυκλοφόρησε το 2008 στην ελληνική αγορά τη σειρά «Χωρίς Ζάχαρη», καθώς και προϊόντα όπως τα Μιράντα με μειωμένη ζάχαρη και τα Πτι-Μπερ χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Μία μεγάλη οικογένεια που χωράει και ενδιαφέρεται για κάθε ελληνικό νοικοκυριό

Η αξεπέραστη ποιότητα των προϊόντων και το καινοτόμο όραμα που χαρακτηρίζουν την εταιρεία Παπαδόπουλου, δεν είναι οι μοναδικοί λόγοι που την καθιστούν πρώτη στις προτιμήσεις του ελληνικού κοινού. Διότι αυτό που κάνει την εταιρεία Παπαδοπούλου να ξεχωρίζει, να έχει αποσπάσει ένα πλήθος βραβείων σε ελληνικές και διεθνείς εκθέσεις και να μεταφέρει τα προϊόντα της σε 61 χώρες και στις πέντε ηπείρους, είναι η βαθύτερη φιλοσοφία που υπάρχει πίσω από αυτή, δηλαδή το γεγονός πως αντιμετωπίζει τους καταναλωτές ως μέλη μίας μεγάλης οικογένειας, μίας οικογένειας που μοιράζεται τις ίδιες αξίες εδώ και 100 χρόνια. Αρκεί να αναφέρουμε πως τα προηγούμενα χρόνια και εν μέσω της δύσκολης οικονομικής κρίσης που διένυσε η χώρα μας, η εταιρεία Παπαδοπούλου ήταν από τις ελάχιστες επιχειρήσεις που δεν προχώρησε σε μείωση προσωπικού ή απολύσεις. Αντιθέτως, συνέχισε να αυξάνει το προσωπικό της και να προσφέρει θέσεις εργασίας.

Ακριβώς για αυτό, μαζί με αυτήν τη μεγάλη οικογένεια, η οποία απλώνεται σε κάθε άκρη του κόσμου, η εταιρεία Παπαδοπούλου θέλησε να γιορτάσει φέτος τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από τη δημιουργία της, πραγματοποιώντας τη βιωματική έκθεση «Παπαδοπούλου 100. Η ιστορία της Εταιρείας 1922-2022» στο Μουσείο Μπενάκη, εκεί όπου παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ελληνικό κοινό το Ιστορικό Αρχείο της Εταιρείας ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, μέσα από δέκα ενότητες.

Διαφημιστικό τρίπτυχο φυλλάδιο της εταιρείας από το πρώτο μισό της δεκαετίας του 1930. Αριστερά απεικονίζονται τα μπισκότα Nice, Tiffin, Marie και Πτι-μπερ. Δεξιά απεικονίζονται τα μπισκότα Almond cream, Chocolate cream, Lemon cream και Custard cream.

Και σύμφωνα με την Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της Εταιρείας Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε., κυρία Ιωάννα Παπαδοπούλου, «η έκθεση είναι το ευχαριστώ που όλοι εμείς στην εταιρεία Παπαδοπούλου νιώθουμε ότι χρωστάμε σε όλους εσάς που μας εμπιστεύεστε, φιλοξενώντας καθημερινά τα προϊόντα μας στα σπίτια σας και αποτελεί τον πρώτο σταθμό εν όψει μίας επετειακής χρονιάς, στην οποία θα έχουμε κι άλλες αφορμές να γιορτάσουμε μαζί σας».

Ένα τρυφερό επετειακό βίντεο που συμπυκνώνει μία ιστορία 100 χρόνων σε τρία λεπτά

Είναι αλήθεια πως όλοι εμείς που έχουμε μεγαλώσει έχοντας πάντα δίπλα μας τα προϊόντα της εταιρείας Παπαδοπούλου, αισθανόμαστε έντονα πως αυτό το επετειακό κάλεσμα απευθύνεται σε εμάς. Το νιώσαμε όταν είδαμε τυχαία στην τηλεόραση, κατά τη διάρκεια κάποιου διαφημιστικού διαλείμματος, το τρυφερό επετειακό βίντεο που δημιουργήθηκε με αφορμή τη μεγάλη γιορτή των 100 χρόνων της εταιρείας Παπαδοπούλου, ένα βίντεο που μας συγκίνησε και μας θύμισε την ιστορία που μας «δένει». Διότι στην αφήγηση της πρωταγωνίστριας, της κομψής κυρίας Ζέκερη, αναγνωρίσαμε τη γιαγιά μας, η οποία είχε πάντα φυλαγμένη στο παλιό σύνθετο του σαλονιού μία συσκευασία Μιράντα. Είδαμε όμως και τη μητέρα μας, να εφοδιάζει νωρίς το πρωί τη σχολική μας τσάντα με ένα πακέτο μπισκότα Πτι-Μπερ για το μοιραστούμε στο διάλειμμα με τους συμμαθητές μας και έπειτα, θυμηθήκαμε ότι τα ξέγνοιαστα απογεύματα των φοιτητικών μας χρόνων είχαν τη λαχταριστή γεύση των Caprice.

Χρειάστηκαν τρεις μήνες προετοιμασίας, 142 ηθοποιοί, 200 κοστούμια, πέντε βεστιάρια, 2,5 τόνοι υλικά, τέσσερα μεγάλα φορτηγά με έπιπλα, για γίνουμε κοινωνοί σε αυτό το σύντομο αλλά συναρπαστικό «οδοιπορικό» από το χθες στο σήμερα. Τα γυρίσματα για τη δημιουργία του επετειακού σποτ που μας συγκίνησε, διήρκεσαν τέσσερις ημέρες, ενώ πραγματοποιήθηκαν στον Πειραιά, το Λαύριο και σε στούντιο.

Τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο σκηνοθέτης Ντένης Ηλιάδης, τα σκηνικά η Δάφνη Καλογιάννη, ενώ την επική, πρωτότυπη μουσική επένδυση επιμελήθηκε ο συνθέτης Σταύρος Γασπαράτος. Και μοιάζει απίθανο το πώς ένα διαφημιστικό σποτ, μπόρεσε να στριμώξει με τόση μαεστρία μία ιστορία 100 χρόνων, η οποία χωρά όλη την Ελλάδα. Το σημαντικότερο όλων όμως, είναι το ότι κατάφερε τον σκοπό του. Διότι μας έφερε ξανά κοντά και μας υπενθύμισε ότι αυτό που μας ενώνει είναι κάτι μεγαλύτερο από την απόλαυση: Είναι οι κοινές, διαχρονικές αξίες, οι οποίες μας κάνουν μέλη μίας μεγάλης οικογένειας.

Κλείνοντας, αν θέλουμε να κατανοήσουμε κάπως καλύτερα την αμφίδρομη σχέση αγάπης που μοιράζεται η εταιρεία Παπαδοπούλου με το κοινό της τα τελευταία 100 χρόνια, αρκεί να μιλήσουμε με αριθμούς. Αλήθεια, εσείς γνωρίζατε πως καθημερινά καταναλώνονται 1 εκατομμύριο μπισκότα Γεμιστά; Ξέρατε ότι κάθε λεπτό που περνάει, περίπου 1.616 άνθρωποι απολαμβάνουν την τραγανή υφή ενός μπισκότου Πτι-Μπερ; Γνωρίζατε πως από το 1979 έχουν παραχθεί περίπου 17 δισεκατομμύρια Caprice, δηλαδή τόσα πολλά που αν τα βάλουμε στη σειρά, κάνουν πέντε φορές τον γύρο της Γης; Και μπορεί όλα τα παραπάνω να είναι μόνο αριθμοί όμως, δεν είναι μόνο αυτό. Είναι οι εκατομμύρια απολαυστικές στιγμές που έχουμε μοιραστεί όλα αυτά τα χρόνια, μία ανεκτίμητη κληρονομιά γεύσεων, εικόνων, υφών και αρωμάτων, η οποία θα μας θυμίζει πάντα πως σε αυτό το «ταξίδι» ήμασταν και θα συνεχίσουμε να είμαστε μαζί, με «οδηγούς» την απόλαυση και την ποιότητα.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.