Με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις έρχεται η έκδοση SP του Yamaha MT-10

Auto


Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021, 19:31

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Αποστολή Μιλάνο, έκθεση ΕΙCMA 

Ήταν θέμα χρόνου η Yamaha να μας παρουσιάσει την premium έκδοση SP του κορυφαίου της MT-10. ΠρινΤο MT-10 SP είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικό γκάζι APSG. από μερικές ημέρες είδαμε για πρώτη φορά το ανανεωμένο γυμνό μοντέλο της Yamaha με αρκετές αναβαθμίσεις τόσο στις επιδόσεις όσο και στον εξοπλισμό. Η έκδοση SP όμως έρχεται να ανεβάσει τη θερμοκρασία στα ύψη προσφέροντας κορυφαίο πακέτο περιφερειακών και δυναμικά στοιχεία οδήγησης.

Το βασικό στοιχείο της νέας MT-10 SP είναι φυσικά οι αναρτήσεις της Ohlins. Η Yamaha έχει τοποθετήσει τη δεύτερη γενιά των ημι-ενεργητικών αναρτήσεων της σουηδικής φίρμας η οποία προέρχεται από το R1M. Το νέο σύστημα ανάρτησης διαθέτει 3 προεπιλεγμένες ρυθμίσεις οι οποίες αναλαμβάνουν να ελέγξουν αυτόματα την απόσβεση, την επαναφορά και τη συμπίεση των αναρτήσεων ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Ο αναβάτης ωστόσο έχει τη δυνατότητα να επέμβει και ο ίδιος στις ρυθμίσεις προκειμένου να φέρει ακριβώς στα μέτρα του τη μοτοσικλέτα.

Κορυφαίες αναρτήσεις για ένα μοντέλο έτοιμο να γράψει χρόνους στην πίστα.

Μοναδικός χρωματισμός Icon Performance από το R1M

Εκτός από τις αναρτήσεις της Ohlins η Yamaha έχει εξοπλίσει το MT-10 SP με νέα ποδιά εμπρός η οποία Από την έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών γίνεται ο έλεγχος των συστημάτων της μοτοσικλέτας.αποτελείται από τρία μέρη. Με αυτόν τον τρόπο γίνεται πιο επιθετική η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, ενώ παράλληλα προστατεύεται το ψυγείο λαδιού. Στα φρένα έχουμε σωληνάκια μεταλλικά και ακτινική τρόμπα Brembo για υψηλότερη ακρίβεια και απόδοση, ενώ ο χρωματισμός Icon Performance της MT-10 SP είναι αποκλειστικός με μπλε, ασημί και μαύρο φόντο, όπως το R1M.

Όσον αφορά τον κινητήρα, η ειδική έκδοση SP δεν έχει διαφορές με το τετρακύλινδρο σύνολο των 998 κ.εκ. να αποδίδει 165,9 ίππους και 112Nm ροπής. Φυσικά, συνοδεύεται από το πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών της Yamaha, quickshifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη, σύστημα αυτόματης ρύθμισης ταχύτητας (Cruise Control) και σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο. Η νέα MT-10 SP αναμένεται να είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα το πρώτο εξάμηνο του 2022.

Το βίντεο παρουσίασης του MT-10 SP.

 

Οι ζάντες είναι τεχνολογίας SpinForged από κράμα αλουμινίου.

Με την υποστήριξη της Dion Tours  και της Sky Express.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όλα τα βλέμματα στραμμένα στη Yamaha στην EICMA 2021

Ένας ακόμα γύρος για τον Valentino Rossi στην EICMA 2021

Αψηφά τους κανόνες της φυσικής ο Pol Tarres με τη Yamaha Tenere 700


Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2021, 20:45

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *