Δέκα μικρές αλλαγές που μπορείτε να κάνετε για να αποτρέψετε την αύξηση του βάρους

Υγεία


Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 14 Ιανουαρίου 2022, 13:34

Ζήσης Ψάλλας

Μια ομάδα ερευνητών εξέτασε 19 μελέτες που τέσταρα την προσέγγιση των μικρών αλλαγών για την πρόληψη της αύξησης βάρους. Τα άτομα που χρησιμοποίησαν την προσέγγιση των μικρών αλλαγών για να αποτρέψουν την αύξηση του σωματικού βάρους, κέρδισαν σχεδόν 1 κιλό λιγότερο σε σύγκριση με εκείνα που δεν χρησιμοποίησαν αυτήν την προσέγγιση σε διάστημα 8 έως 14 μηνών. 

Ακολουθούν μερικές από τις επιτυχημένες τεχνικές που καταγράφηκαν σε αυτές τις μελέτες.

Κατεβείτε από το λεωφορείο μια στάση νωρίτερα και περπατήστε την υπόλοιπη διαδρομή. Μπορεί να καταλήξετε να περπατάτε 15 λεπτά περισσότερο και αυτό θα μπορούσε να σας βοηθήσει να κάψετε έως και 60 θερμίδες. 

Παραλείψτε αυτά που έρχονται ως συνοδευτικά. Οι μικρές μερίδες τσιπς που σερβίρονται ως συνοδευτικά περιέχουν εκατοντάδες θερμίδες. Το να πείτε όχι σε αυτά -ή να επιλέξετε λαχανικά ως συνοδευτικό- θα μπορούσε να σας βοηθήσει να μειώσετε την ημερήσια πρόσληψη έως και 200 ​​θερμίδες.

Αλλάξτε από ένα κανονικό σε ένα διαιτητικό ρόφημα. Κάνοντας κάτι τέτοιο θα μπορούσατε να πάρετε 145 θερμίδες λιγότερες. Ωστόσο, πρόσφατη έρευνα δείχνει ότι η μετάβαση σε ποτά διαίτης μπορεί να μην είναι ιδανική για τη διαχείριση του βάρους, επομένως η επιλογή να πίνετε νερό αντί για αναψυκτικό είναι το καλύτερο.

Έχετε ένα Americano αντί για ένα latte. Και τα δύο έχουν ως βάση τον καφέ εσπρέσο αλλά το latte παρασκευάζεται με 1/4 εσπρέσο και 3/4 γάλα. Το γάλα σε ένα κανονικό latte μπορεί να περιέχει έως και 186 θερμίδες.

Προσθέστε μια λιγότερη κουταλιά της σούπας λάδι κατά το μαγείρεμα. Μια κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, για παράδειγμα, περιέχει λίγο περισσότερες από 100 θερμίδες, επομένως η μικρότερη χρήση μπορεί να είναι ένας τρόπος αποφυγής πρόσθετων θερμίδων.

Αν έχετε κάτι γλυκό, κρατήστε το μισό για αύριο. Η κατανάλωση μόνο μισού KitKat, για παράδειγμα, θα μπορούσε να μειώσει την πρόσληψη θερμίδων κατά περίπου 100 θερμίδες.

Πάρτε μία ή δύο λιγότερες πατάτες στο ψητό δείπνο σας. Μια μέτριου μεγέθους ψητή πατάτα μπορεί να περιέχει έως και 200 ​​θερμίδες, οπότε να έχετε υπόψη σας πόσες βάζετε στο πιάτο σας.

Κάντε τα τηλέφωνά σας ενώ περπατάτε. Θα μπορούσατε να κάψετε επιπλέον 100 θερμίδες, εάν επιλέγατε να κάνετε μια τηλεφωνική κλήση 30 λεπτών εν κινήσει.

Αποφύγετε τα γλυκά. Το να πείτε όχι σε κέικ, μπισκότα και άλλα γλυκά θα σας βοηθήσει να κόψετε εύκολα 100-200 θερμίδες από τη διατροφή σας -ίσως και περισσότερες, ανάλογα με το φαγητό.

Πάρτε τον σκύλο σας για ένα επιπλέον γρήγορο περπάτημα 30 λεπτών κάθε μέρα. Εκτός του ότι ο σκύλος σας θα το εκτιμήσει, θα μπορούσατε να κάψετε πάνω από 150 θερμίδες.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *