Ένα ελληνικό fashion brand «πλέκει» αρμονικά την αρχιτεκτονική με τη βιωσιμότητα και την παράδοση

Ελλάδα

Ονομάζεται «MIA PAPA» και όλα του τα σχέδια είναι κατασκευασμένα από 100% φυσικό μετάξι και από τεχνίτριες του Σουφλίου.

Πολυτελές και σοφιστικέ, σύγχρονο αλλά και διαχρονικό, το ελληνικό sustainable lifestyle brand «MIA PAPA» βασίζεται σε μια απλή εξίσωση υψηλής δεξιοτεχνίας: τα περίπου 100 κουκούλια μεταξοσκώληκα μετατρέπονται σε 150.000 μέτρα μεταξωτού νήματος για να καταλήξουν μέσα από τις βιρτουόζικες κινήσεις των παραδοσιακών τεχνιτριών του Σουφλίου στη μορφή μαντηλιών και resortwear που φέρουν την υπογραφή της αρχιτέκτονος και σχεδιάστριας Μίας Παπαευθυμίου – Μίλτσιτς.

H Μία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Έχει σπουδάσει αρχιτεκτονική και έχει πάρει μάστερ στον αστικό σχεδιασμό. Έχει δουλέψει ως Αρχιτέκτονας, Curator και Καλλιτεχνική Διευθύντρια σε κατασκευαστικές εταιρείες και ιδιώτες πελάτες μεταξύ Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Ελλάδας, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων και Αυστρίας όπου ζει και εργάζεται σήμερα. «Ένα απλό κομμάτι υφάσματος, ιδωμένο μέσα από το πρίσμα της αρχιτεκτονικής και εξελιγμένο σε διάφορα μεγέθη, χρωματικούς συνδυασμούς και μοτίβα ήταν πάντα μια πανέξυπνη στυλιστική προσθήκη, εξ ου και το πρώτο μου βήμα στον χώρο της μόδας συνδέθηκε με τη δημιουργία μεταξωτών μαντηλιών», μας είπε η designer.

Στο μυαλό της, ένα μαντήλι είναι άμεσα συνδεδεμένο με τον κομψό δυναμισμό, την αξεπέραστη γοητεία, την αιθέρια θηλυκότητα, τη μυστηριώδη φύση μιας γυναίκας, ακόμα και με την αίσθηση του χιούμορ της. Γι αυτό αξίζει να της προσφέρεται στην πιο εκλεκτή εκδοχή του, που στην προκειμένη είναι από οργανικό μετάξι ηθικά καλλιεργημένο στο Σουφλί Έβρου. «Γιατί η πολυτέλεια αξίζει και πρέπει να αφήνει πράσινο αποτύπωμα στονπλανήτη», τονίζει η Mία. Δημιουργίες της έχουν επιλεχθεί και προβληθεί από φημισμένους διεθνείς τίτλους περιοδικών όπως: Vogue British, Harper’s Bazaar Greece, GQ British, Tatler British, The World Of Interiors.

Φέτος, η σχεδιάστρια συνεργάστηκε με την εταιρεία Cocomat Austria, για την οποία σχεδίασε μια capsule σειρά μεταξωτών μαξιλαριών διακοσμημένα με τις αρχιτεκτονικές κατόψεις του flagship store στη Βιέννη.

Θερμή υποστηρίκτρια της άποψης ότι η πραγματική πολυτέλεια ισοδυναμεί με την αειφορία και τις ηθικές παραγωγικές διαδικασίες, η σχεδιάστρια επικεντρώνεται στη δημιουργία μοναδικών κομματιών που υπακούουν στην conscious φιλοσοφία. Έτσι, τα μοτίβα και τα διακοσμητικά αναπτύγματα αφού ζωγραφιστούν στο χέρι από την ίδια περνούν στην ψηφιοποίηση και στη συνέχεια εκτυπώνονται επάνω στα μαντήλια με πιστοποιημένα οικολογικά χρώματα. Έπειτα, τη σκυτάλη παίρνουν οι τεχνίτριες του Σουφλίου που αφού πλύνουν και σιδερώσουν τα φουλάρια προσθέτουν την τελική πινελιά με ένα hand-rolled στρίφωμα, τόσο αέρινο και ντελικάτο σαν να μην το άγγιξε ποτέ ανθρώπου χέρι.

Κομψά και φίνα, τόσο ώστε να ολοκληρώνουν ένα look αλά Grace Kelly αλλά και τολμηρά ώστε να μετατρέπονται σε πληθωρικά turbans, τα μεταξωτά μαντήλια «MIA PAPA» από τις συλλογές «CARYATIDS» και «ARKHITEKTON» αποτελούν την απόλυτα αρμονική συνύπαρξη της sustainable πολυτέλειας και της σύγχρονης κομψότητας, δημιουργώντας την αίσθηση μιας άψογα ισόρροπης wearable προσέγγισης της αρχιτεκτονικής. Κατόψεις εμβληματικών αρχιτεκτονημάτων, όπως η Αγια Σοφία στην Κωνσταντινούπολη ή ο Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο δανείζονται τα χρώματα μιας παλέτας που μόνο στα χέρια μιας αρχιτέκτονος θα μπορούσαν να αναπτύξουν μια τόσο ευειδή σχέση μεταξύ τους και αποτυπώνονται επάνω σε μεταξωτά καρέ.

Τέλος, η σειρά «COLUMN» από slim μαντήλια στις αποχρώσεις του ροζ, γαλάζιου, μπλε και λευκού, μαζί με τη limited edition συλλογή «DESMOS» από μεταξωτά scrunchies για τα μαλλιά υπενθυμίζουν πως η κομψότητα κρύβεται στις λεπτομέρειες.

Για τη σεζόν φθινόπωρο / χειμώνας 20/21, στο δημιουργικό σύμπαν της σχεδιάστριας έρχεται να προστεθεί μια ακόμα ready-to-wear συλλογή από μια σειρά made-to-order κομματιών, δίνοντας νόημα στην έννοια των «forever pieces». Όλα κομψά, καθώς είναι επίσης φτιαγμένα από οργανικό μετάξι Σουφλίου και έτοιμα να χαρίσουν αυτό που έχουν ανάγκη οι γυναίκες: άνεση, easy κομψότητα, φαντασία. Η χαρά της ζωής περνάει μέσα από μικρές στιγμές και αιθέρια αξεσουάρ… που σύμφωνα με τη φιλοσοφία αυτού του sustainable brand, φροντίζουν «να τις ντύνουν».

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *