2manstyleslogo3

Η δίαιτα του φθινοπώρου! Χάσε 4 κιλά σε μία εβδομάδα άκοπα!

Η δίαιτα του φθινοπώρου! Χάσε 4 κιλά σε μία εβδομάδα άκοπα! - Κεντρική Εικόνα

Το φθινόπωρο είναι η ιδανική εποχή και για να χάσεις κιλά και για να αλλάξεις πολλά στις διατροφικές σου συνήθειες.

.

Από τη μία θερμοκρασία που πέφτει, από την άλλη η ποικιλία φρούτων και λαχανικών που βρίσκεις στο οπωροπωλείο της γειτονιάς σου αυτή την εποχή και κυρίως το γεγονός ότι νιώθεις πιο ξεκούραστη και πιο έτοιμη για διατροφικά «τολμήματα», όλες οι προϋποθέσεις μοιάζουν ιδανικές.

Επίσης, είναι το ιδανικότερο χρονικό διάστημα για detox… αποφάσεις, διατροφή και διαιτολόγιο δηλαδή, που θα απαλλάξουν το σώμα σου από τοξίνες και περιττά κιλά και θα σε βγάλουν «ασπροπρόσωπη» πολύ πριν τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Εσύ, εκείνο που πρέπει να γνωρίζεις καλά είναι τις αντοχές σου, τα φρούτα και τις γεύσεις, οι οποίες θα κάνουν πιο ευχάριστη τη δίαιτα σου και φυσικά τη γνώμη του γιατρού σου, για το αν μπορείς να ανταποκριθείς στις απαιτήσεις ενός συγκεκριμένου διατροφικού πλαισίου.

Δίαιτα με τη βοήθεια φθινοπωρινών φρούτων και λαχανικών για να χάσεις 4 κιλά σε μία εβδομάδα!

Δευτέρα

Πρωινό: 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα με 4 κουταλιές δημητριακά ολικής αλέσεως, 1 ακτινίδιο, 1 φλιτζάνι καφέ ή τσάι.

Δεκατιανό: 2 μπισκότα δημητριακών ή ένα αβοκάντο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπρόκολο, 1 μερίδα τυρί φέτα, 5 μικρές ελιές.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% και 2 κράκερ σικάλεως

Βραδινό: Σαλάτα σπανάκι με σολομό και 1 κουταλιά ελαιόλαδο.

Τρίτη

Πρωινό: 2 φέτες ψωμί ολικής αλέσεως με μαργαρίνη και μέλι, 1 φλιτζάνι καφέ ή τσάι.

Δεκατιανό: 1 μήλο

Μεσημεριανό: Σαλάτα ρόκα – καρότο με μία κουταλιά ελαιόλαδο και 1 μερίδα ρύζι.

Απογευματινό: Μισή σοκολάτα υγείας ή μαύρη σοκολάτα (50 γρ.)

Βραδινό: Σαλάτα σπανάκι με 1 ψητό μπιφτέκι (μικρό), 1 μερίδα τυρί.

Τετάρτη

Πρωινό: 1 τοστ από ψωμί ολικής αλέσεως με κίτρινο τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι.

Δεκατιανό: 1 ακτινίδιο ή 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά.

Μεσημεριανό: 1 μερίδα όσπρια της αρεσκείας σου, 1 μερίδα λευκό τυρί.

Σνακ: 1 μπανάνα

Βραδινό: Καροτοσαλάτα με τόνο

Πέμπτη

Πρωινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά, 3 κράκερ ολικής αλέσεως, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: Παντζάρια βραστά με μία κουταλιά ελαιόλαδο, 1 μερίδα φέτα.

Σνακ: 1 ποτήρι χυμός πορτοκαλιού και 2 μπισκότα δημητριακών

Βραδινό: Λαχανοσαλάτα με λεμόνι και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

Παρασκευή

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 1 πορτοκάλι ή 2 χούφτες σπόρους ροδιού

Μεσημεριανό: Μαρουλοσαλάτα με καρότο και κομματάκια βραστού κοτόπουλου, 1 μερίδα τυρί φέτα.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά, 1 μήλο

Βραδινό: Λαχανάκια Βρυξελών με μία κουταλιά ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

Σάββατο

Πρωινό: 1 τοστ από ψωμί ολικής αλέσεως με τυρί και γαλοπούλα, 1 ποτήρι ημιάπαχο γάλα, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 2 μπισκότα δημητριακών

Μεσημεριανό: Σαλάτα σπανάκι, 2 αυγά βραστά

Απογευματινό: 1 μπάρα δημητριακών

Βραδινό: Φρουτοσαλάτα από μήλο, μπανάνα, πορτοκάλι, αχλάδι, καρύδια, μέλι και κανέλλα

Κυριακή

Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 ποτήρι ανάμεικτος χυμός φρούτων, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι.

Δεκατιανό: 2 χούφτες ξηροί καρποί ή 1 ακτινίδιο

Μεσημεριανό: 1 μερίδα μπριζόλα ψητή, καροτοσαλάτα με μία κουταλιά ελαιόλαδο, 1 μερίδα τυρί φέτα

Απογευματινό: 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μαργαρίνη και μέλι.

Βραδινό: 1 μερίδα καστανό ρύζι, 1 μερίδα τυρί φέτα.

Να θυμάσαι ότι σε καθημερινή βάση πρέπει να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό και εννοείται ότι από την πρώτη μέρα έχεις περιορίσει δραστικά το αλάτι και έχεις «εξορίσει» τη ζάχαρη από το ντουλάπι. Στην παραπάνω δίαιτα, μπορείς να παραμείνεις για 1 εβδομάδα, οπότε θα έχεις προετοιμάσει τον οργανισμό σου για την επόμενη detox δίαιτα, την οποία εφαρμόζεις αυστηρά για 7 μέρες.

Detox δίαιτα, χωρίς αίσθημα πείνας!

Δευτέρα

Πρωινό: 1 φλιτζάνι ημιάπαχο γάλα, 1 ακτινίδιο, 3 κουταλιές δημητριακών ολικής αλέσεως, 1 φλιτζάνι καφές ή τσάι

Δεκατιανό: 1 αχλάδι ή φέτες καρότου

Μεσημεριανό: 120 γρ. φιλέτο κοτόπουλου ψητό ή στον ατμό, μαρουλοσαλάτα με λεμόνι και 1 κουταλιά ελαιόλαδο

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά

Βραδινό: 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα (ωμή ή βραστή), 1 φέτα γαλοπούλα

Τρίτη

Πρωινό: 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως, 1 κουταλιά τυρί τύπου κότατζ, 1 φλιτζάνι καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 5 καρύδια, αμύγδαλα ή φουντούκια

Μεσημεριανό: 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα, 120 γρ. ψητή μοσχαρίσια μπριζόλα χωρίς λίπος, 1 μικρή πατάτα ψητή

Απογευματινό: 1 μήλο κομμένο σε ροδέλες με μέλι και κανέλλα

Βραδινό: 1 μαρουλοσαλάτα, 4 ψητές ή βραστές γαρίδες, μισό φλιτζάνι καστανό ρύζι

Τετάρτη

Πρωινό: 1 φλιτζάνι ημιάπαχο γάλα, 1 μήλο ή 3 κουταλιές δημητριακά ολικής αλέσεως

Δεκατιανό: 2 αποξηραμένα δαμάσκηνα

Μεσημεριανό: 1 μερίδα φακές, 1 κουταλιά τυρί τύπου κότατζ, 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά

Βραδινό: 1 σαλάτα με λάχανο, καρότο και όσο λεμόνι θέλεις, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 30 γρ. τυρί χαμηλών λιπαρών

Πέμπτη

Πρωινό: 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με μαργαρίνη, 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά, 1 φλιτζάνι καφέ ή τσάι

Δεκατιανό: 1 ακτινίδιο ή 1 πορτοκάλι, χυμό από 1 γκρέιπ φρουτ

Μεσημεριανό: 1 τονοσαλάτα ή 1 πράσινη σαλάτα με σολομό, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως

Απογευματινό: 1 φρούτο κομπόστα της αρεσκείας σου

Βραδινό: 1 σαλάτα αγγουροντομάτα, 2 μικρά μοσχαρίσια μπιφτέκια ψητά

Παρασκευή

Πρωινό: 1 φλιτζάνι ημιάπαχο γάλα, 1 ακτινίδιο, 3 κουταλιές δημητριακά ολικής αλέσεως

Δεκατιανό: 1 μπανάνα

Μεσημεριανό: 130 γρ. ψητό σολομό, 1 πράσινη σαλάτα, 1 φλιτζάνι πένες ολικής αλέσεως ή καστανό ρύζι

Απογευματινό: 1 μήλο ψητό με κανέλλα και λεμόνι

Βραδινό: 1 τοστ με γαλοπούλα βραστή και κίτρινο τυρί χαμηλό σε λιπαρά, φετούλες καρότου με ξύδι

Σάββατο

Πρωινό: 1 φλιτζάνι ημιάπαχο γάλα, 1 ακτινίδιο, 3 κουταλιές δημητριακών ολικής αλέσεως

Δεκατιανό: 5 καρύδια ή 8 αμύγδαλα ή φουντούκια

Μεσημεριανό: 1 σαλάτα από κολοκύθια και καρότα βραστά με όσο λεμόνι θέλεις και μία κουταλιά ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

Απογευματινό: 1 γιαούρτι με 2% λιπαρά, 10 σταφίδες

Βραδινό: 120 γρ. ψητό ή βραστό ψάρι, 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως, 1 πράσινη σαλάτα.

Κυριακή

Πρωινό: 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως, 1 κουταλιά τυρί τύπου κότατζ, 1 ποτήρι πορτοκάλι (ή χυμός από 1 γκρέιπφρουτ)

Δεκατιανό: 1 αχλάδι

Μεσημεριανό: 120 γρ. ψητό ή βραστό κοτόπουλο, 1 μεγάλη σαλάτα λάχανο – καρότο.

Απογευματινό: 1 χούφτα καρύδια

Βραδινό: 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα, με τυρί και κομμάτια από φιλέτο γαλοπούλας ή ζαμπόν (χωρίς λίπος)

Detox με σταφύλια; Οι απόψεις διίστανται…

Τον τελευταίο καιρό, εμφανίζονται πολλοί φανατικοί της μονοφαγικής δίαιτας με σταφύλια. Σε αυτήν, δεν υπάρχει καμία άλλη επιλογή, εκτός από το συγκεκριμένο φρούτο, το οποίο θεωρείται ότι παρέχει όλα τα απαραίτητα στον οργανισμό, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε σταφυλοσάκχαρα. Η συγκεκριμένη detox δίαιτα εφαρμόζεται ετήσια και μόνο για 10-15 μέρες και υπόσχεται θεαματική απώλεια βάρους. Ωστόσο, οι ειδικοί εμφανίζονται εξόχως επιφυλακτικοί, καθώς θεωρείται επίπονη δίαιτα, η οποία κρύβει αρκετούς κινδύνους για την υγεία.

ProinosTiposLogo

Ετικέτες: proinostipos.gr, ygeia

ΕκτύπωσηΗλεκτρονικό ταχυδρομείο

Logo Watermark

salonart logo1 test

12177859 10203659537728949 935231867 n

LogoPr4You